چگونه مشتریانم را در دفترچه مشتریان ثبت کنم؟
- وارد بخش مدیریت حافظه و شناسه ها شوید
- در اینجا با کلیک این دکمه وارد بخش مشتریان شوید
- بر روی دکمه افزودن مشتری جدید کلیک کنید
- اطلاعات مشتری تان را وارد کنید
- فیلدهای نام شخص ، شماره اقتصادی و نوع شخص الزامی هستند.
- اگر مشتری شما یک شعبه است ، کد چهار رقمی شعبه و کد پستی آن را از مشتری دریافت و وارد نمایید ، در غیر اینصورت صورتحساب ارسالی شما برای شعبه اصلی ارسال خواهد شد.
- با فشردن دکمه ذخیره ، مشتری شما در دفترچه مشتریان تان ثبت خواهد شد و در هنگام ثبت صورتحساب قادر به انتخاب آن خواهید بود