چگونه مشتریانم را در دفترچه مشتریان ثبت کنم؟

  1. وارد بخش مدیریت حافظه و شناسه ها  شوید
  2. در اینجا با کلیک این دکمه وارد بخش مشتریان شوید
  3. بر روی دکمه افزودن مشتری جدید کلیک کنید 
  4. اطلاعات مشتری تان را وارد کنید
  5. فیلدهای نام شخص ، شماره اقتصادی و نوع شخص الزامی هستند.
  6. اگر مشتری شما یک شعبه است ، کد چهار رقمی شعبه و کد پستی آن را از مشتری دریافت و وارد نمایید ، در غیر اینصورت صورتحساب ارسالی شما برای شعبه اصلی ارسال خواهد شد.
  7. با فشردن دکمه ذخیره ، مشتری شما در دفترچه مشتریان تان ثبت خواهد شد و در هنگام ثبت صورتحساب قادر به  انتخاب آن خواهید بود